Rendelés és szállítás menete

Felhasználónak (vevőnek) a regisztrációját követően be kell jelentkeznie a webshop-ba, azonban regisztráció nélkül is lehetőség van a webshop-ból megrendelést leadni.

Felhasználó (vevő) a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát a végleges megrendelés leadásáig megváltoztatja.

Felhasználó (vevő) kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó (vevő) bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

Amennyiben Felhasználó (vevő) további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint Felhasználó.

Fizetési módok:

Felhasználó (vevő) kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

Banki Átutalással: Felhasználó (vevő) a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Erste Bank Számlaszám:11600006-00000000-98669266 Az összeg Szolgáltató (eladó) bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó (vevő) jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

Online bankkártyával: Felhasználónak (vevőnek) lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató (eladó) által igénybe vett pénzügyi szolgáltató Global Payments Europe, s.r.o Magyarországi Fióktelepe (1117 Budapest Október huszonharmadika utca 8-10) biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

Személyes átvétel: Lehetőség van személyes átvételre, ingyenes átvételi  ponton, telefonon előre egyeztetett időpontban. Fizetés készpénzben, banki előre utalással.

Átvételi pont:
Sziluett Divat
1076  Budapest, Garay tér 3-4.
Telefonszám: 70/946-87-71

Fizetési utánvétellel: Lehetőség van arra, hogy a felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse a megrendelt termék(ek)átvételekor.

Szállítási költség - Az árak bruttó összegben értendők

Foxpost házhozszállítás:
18.000Ft felett: Ingyenes
18.000 Ft alatt: 2.500 Ft

Foxpost csomagautomata: 1.500 Ft

Amennyiben a webshop-ban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a felhasználót (vevőt) az új adatokról. Felhasználó (vevő) ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Felhasználó (vevő) köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli panaszt Szolgáltató (eladó) nem fogad el!

Az adatok megadását követően Felhasználó (vevő) a ”megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó (vevő) a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

Felhasználó (vevő) e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó (vevő) megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz (vevőhöz) nem érkezik meg, Felhasználó (vevő) az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz (eladóhoz), illetve az Felhasználóhoz (vevőhöz) megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató (eladó) kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó (vevő) rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

Felhasználó (vevő) tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató (eladó) az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb megerősítő e-mailben értesíti a Felhasználót (vevőt) a megrendelés teljesítéséről. 

Shopping Cart